Jag har en vän...

Den här vännen betyder verkligen allt för mig! Vad hon än skulle be mig om, så skulle jag göra det! Hon ställer upp till 110%, stöttar en, pushar en, roar en och är den helt optimala vännen man kan ha! Och det bästa är att hon är min bästa vän! Hon är den enda människa som jag helt ärligt skulle offra allt för. Om hon skulle säga att livet suger och att hon vill att vi ska dra iväg imorgon, så hade vi gjort det!

Nina, jag älskar dig verkligen mest av allt i hela världen! Du vet att jag finns bakom dig hela tiden! Vad du än säger, vad du än gör, så finns jag där för dig! Och nu, när världen är orättvist mot dig, så ska jag göra mitt bästa för att få dig att känna att du inte missar så mycket.

Vännen, du är det värdefullaste jag har och nu är det bannemej dags för nedräkning till vår resa! Om vi reser den 3 oktober är det 83 dagar till vår avresa!

Sushi! 11 bitar! Minst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback