Sommartorka

Det är galet dött på jobbet. Men likt förbannat måste jag ju vara där. I eftermiddag blir det åttonde dagen på raken. Personalen på NK påpekar att jag jämt är på jobbet, vilket också har varit sant. Jag är dödstrött! Måndagar efter jag jobbar helg normalt, brukar jag ligga till sängs hela dagen och inte röra en fena för att jag är så trött. Men igår var jag tvungen att gå till jobbet och då har jag dessutom jobbat konstant sen i tisdags. GAAH! Jag orkar inte! Ingen inspiration! Ingen ork! Tröttheten är över mig konstant. Panikångestattacker på jobbet.

Jag är så glad att jag ska till Vilshärad imorrn! Hade inte klarat en dag till.

Fotjäveln mår bättre i alla fall. Inte svullen längre och jag har slutat linda den.

Inget sjukhus idag heller pga orkbrist. Har man ingen energi så har man inte. Men jag borde verkligen prata med någon kurator. Jag mår ju uppenbarligen inte bra. Igår på lunchen satt jag och bara hyperventilerade och började gråta. Herregud! Han gjorde mig verkligen illa, det där svinet!

Nä nu får jag väl ta på mig lite kläder och göra mig i ordning för ännu en tråkig dag på jobbet. Men jag orkar inte ens röra mig. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback