Mina kollegor

Det finns inte ord för hur mycket jag uppskattar mina kollegor! Dom har varit guld värda för mig igenom min jobbiga period (som fortfarande fortgår) och är det fortfarande. Efter ikväll vet tre av mina kollegor vem det är som har våldtagit mig. Imorrn ska jag ta mig tusan ringa min chef och berätta för honom också. Det är lite jobbigt att gå till jobbet när man vet att mannen som gjorde mig så illa kommer vara där. Usch vad jag mår dåligt!

Vi var ute idag efter jobbet ett gäng kollegor. Det är verkligen något jag uppskattar! Bra folk! Riktigt bra folk!

När jag kom hem ringde Thomas och jag grät ut ordentligt. Han är fantastisk!
Friends forever!

Thomas och Nina, gud vad jag saknar er!

Imorrn åker jag till landet! Räknar timmarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback