Bad och grillning i Nacka

Jag har problem med att vara ensam hela dagar när solen skiner och det är tokhärligt ute! Man blir så extra ensam då! Så jag ringde runt till folk jag ville leka med. Zorre, Nina, Leo osv. Men ingen kunde leka med mig. :(
Då testade jag med Flyg och han var också ensam hemma och tyckte att bad lät alldeles förträffligt! Jippie!

Så jag snirklade mig ut på cykelvägar och vanliga vägar ut i buschen vid Nacka. Ganska svårt att hitta, men till slut kom jag fram. Efter att han löst lite dataproblem så cyklade vi till Orminge för att bada. Solen gick i moln när vi kom dit, men efter ett tag tänkte vi att äh, nu får vi hoppa i! Bara det att istället för att vara iskallt som vi trodde så var det jätteskönt!



Så vi simmade och simmade och njöt i fulla drag! Det var verkligen superhärligt! Jag älskar sommaren! Sen började det blåsa så mycket att Flyg inte ville gå upp ur vattnet utan han fastnade vid klippan i det varma vattnet. :)



Det är bra att ha det bra.

Sen var det så bra planerat att grabbarna skulle komma ut till Flyg och grilla! Yay! Blir inte mycket bättre än så! Vi handlade mat i Orminge och där var det även brand i någon skola, så det var avspärrat stora delar. Tur att man har cykel. ;)

Grillfesten var riktigt nice! Sigge, Deveon, Bulten, Youyi, Wberg, Flyg och jag. Dock så somnade jag klockan 23 redan! Var helt slut efter en heldag ute i solen!

Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback