Tivoli i Köpenhamn

Idag har jag spenderat massor med timmar på Tivoli i Köpenhamn med min kompis Steffen. Det var jättetrevligt och vi åkte det mesta som verkade vettigt! Daemonen, Rutschebanen, Himmelskibet, Odintoget, Flyvende kufferten, Minen och naturligtvis: RADIOBILARNA!!! Jag förlorade ganska hårt när vi körde Radiobilar. Men skam den som ger sig och det är ju så roligt! ;) Vi tävlade även i mitt favoritspel Airhockey! Adrenalinet pumpar och mycket stod på spel! Om Steffen skulle vinna så skulle han få en puss av mig, och om jag skulle vinna så skulle han köpa åtta grodor till mig som jag skulle få skjuta iväg med en katapult! Och så förlorar jag! Hur är det möjligt!? Jag är ju jättebra på Airhockey! Dessutom tävlade vi i basket. Don't ask me why. Men det gick ganska bra för mig! Fast vi satte inte bollen, och vi hade sex bollar var. Nästa gång kanske! Efter tre timmars tågresa efter tivolitraskande är jag helt slut! Min kära bror hämtade upp mig på stationen i Halmstad. Det var guld värt. Imorrn ska vi slappa! Och hämta Farfar från sjukhuset förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback