Internet

OK, jag försöker att inte tänka på att jag behöver åka tillbaka till Stockholm och lämna underbara Vilshärad. Men den dagen kommer och då måste jag lösa problem med internet under en månads tid. Funderade lite på mobilt bredband. Skulle ju vara praktiskt. Men jag behöver det inte sen under flera månader när jag är ute och reser, men samtidigt så kan ju vem som helst använda det medan jag är borta. Det kan det vara värt. Men jag vill gärna höra ifrån folk som har testat detta. Vilka är bäst? Funkar det? Kan jag spelat mitt älskade Age of Conan från det? Matte? Andreas? Har ni tips? Skaffade förövrigt en mobil blogg idag på skoj. Var en ren slump för jag hade tråkigt. Tyckte att det kunde vara roligt! Men vettekatten om det är min grej det där. http://aggromonster.blogspot.com är adressen om ni är sugna på att spana in min enda bild och inlägg. ;) Det blåser jättemycket här på västkusten. Stranden är jätteliten! Man skulle kunna tro att det är december och inte augusti. Men det är charmigt! Fick JAG (Judge Advocate General) Season 3 i lådan idag! Så även om vädret suger så är brorsan och jag räddade!! Nä nu ska jag läsa Djungelboken från 1927! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback