Gammalt ex på besök!

Ikväll hade jag ett gammalt ex på besök! David, han var min första riktiga pojkvän och vi var tillsammans i 2,5 år. Han flyttade även till Stockholm med mig, för att jag ville det, och där bodde vi i en lägenhet i Husby tillsammans i ett år, trots att jag gjorde slut ett halvår innan. Jag behöver nog inte förklara hur mycket den här människan betyder för mig, hur mycket jag älskar honom och hur mycket lycka jag önskar honom i livet. Dessutom tycker jag väldigt mycket om hans nya tjej som jag lärde känna i Stockholm, och deras gemensamma dotter, Olivia, är faktiskt en riktigt darling! Jag måste bara erkänna detta! Jag brukar inte gilla barn, men Olivia! Hon är faktiskt inte så pjåkig. ;) Det var toktrevligt att ha dom här! Brorsan och jag bjöd dom på grillat kött, potatis och rödvinssås, och sen drack Lindah, brorsan och jag upp hela vårt ölförråd. Hahaha! Underbart! David fick köra bilen hem ;) Vi spelade Blackout och Plump och hade verkligen riktigt trevligt. Så här ska man ha det med sina ex! Inga konstlade känslor och inget hysch hysch! Tänk om alla vore som David och Lindah! ;) Bilder lär dyka upp på mobilbloggen: aggrmonster.blogspot.com inom kort!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-19 @ 00:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback