Livet leker som en kastrull

Jag kan inte sluta le. Allt går för bra just för tillfället. Skolan flyter på, har roliga fester framför mig, har en alldeles underbar pojkvän och världens bästa vänner. Till råga på allt så kommer min kära vän Magnus från Göteborg till mig om fyra timmar! Har inte sett grabben på flera år! Ska bli jätteroligt. :) Så jag har lovat att bjuda på middag.

Har äntligen fått tummen ur röven och gått till frisören. Samma frisör som de två senaste gångerna så hon visste hur jag ville ha det. Så praktiskt. :) Frisörtjejerna diskuterade Alla hjärtans dag. Jag sa inget om vad jag tycker om fånerierna, utan höll tyst. Det verkar som att det är en viktig dag. Bah! Som protest så ska Nina, jag och massor med pojkar capsa och dricka öl. Mycket bättre.

Läste dessutom mailen och såg att det inte är möjligt att göra modultesterna som jag tänkte göra nu inför torsdagens lab pga schemamiss. Passar mig utmärkt! World of Warcraft! Wehoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback