Min sambo är grön igen!

Jag höll verkligen på att döda min sambo Moonberry. Stackars palm. Han hade inte sett ljus på flera månader och det var ganska nyligen som det slog mig att shit, han måste ju ha ljus! Så nu är jag noga med att öppna upp persiennerna så att Moonberry får det ljus han förtjänar. Och det funkar! Han har inte haft så här mycket grön färg sedan jag köpte honom. *lycklig*

I helgen var jag hemma hos Roy på Värmdö och fick träffa hela hans familj. Det var nice. I bilen hemåt igår sa han: "När får jag träffa din familj då?" Han har ju träffat pappa och farfar, men resten verkar ju svår. :( Sa att han får nog följa med mig ner till västkusten i sånna fall och det gjorde han gärna. w00t! :D

Snart ska jag till skolan och gå på en värdelös föresläsning och sen ha ett projektmöte. Heydoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback