Stor och stark

Idag har jag tränat på riktigt för första gången på en vecka. Det var rätt skönt även om jag inte riktigt klarade av sista maxpulstestet. Måste öka vikten till 40kg på bröstpressen samt 30kg på axelpressen, för jag klarar 10 på vikterna innan. Skit åxå. Jättetungt.

Det är ganska skoj att träna med grabsen. Vi håller på och fular oss hela tiden. Världens bästa vänner man kan tänka sig. :) 

Hittade en muskel på armen idag! Jättehäftig muskel som varken är biceps eller triceps. Tror jag. :) Såå stark!



Läste om att det var några ungdomar som hoppat framför ett tåg, hand i hand. Och dött. Givetvis. Sedan läste jag under om andra självmordshändelser och däribland tre väninnor som begick självmord för att de var kära i samma grannpojke. Right??

Kärlek är av ondo. Jag ska aldrig bli kär igen. Ensam är stark.



Leo berättade att han inte fick redovisa sin websida av en jättedålig anledning, man var tvungen att logga in för att få skriva i gästboken. WTF?? Är läraren dum i huvudet eller? Jag blir så arg när folk blir behandlade orättvist. Han frågade om han fick redovisa först och ändra senare, men det var tydligen inte möjligt. Är vissa människor ute efter att sätta dit folk eller vad?



Pratade med en guildie om förtroende för människor och berättade om vad som hände mig i godisaffären, när jag blev utnyttjad av min chef som inte betalade ut min lön. Trots detta så tror jag fortfarande väl om människor. Är det fel? Kan man lita på att människor är goda innerst inne?

Det brukar vara så. Men det finns ju uppenbarligen rötägg.. Fast min fd chef tar ändå alla pris. Jag blir förbannad varenda gång jag tänker på honom, så det är bäst att jag tänker på något annat.

Jag ska iväg snart och fira Roy som fyller 25 år. Ska bli trevligt att fira min blonda flickvän :)
Det är så grymt när vi har randomparty i World of Warcraft med greker och eftersom att han spelar Undead female och jag Tauren male så tror dom verkligen att han är tjej och att jag är kille. Jätteskojsigt :)
Nä dags att duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback