Snökaos, igen.

Äntligen är det årliga snökaoset här i Sverige! Som vanligt funkar ingenting och jag fullständigt älskar det! Jag sprudlar av energi och vill inget hellre än att utmana vännerna på snöbollskrig eller bara slänga mig i snödrivorna!

Först gick jag och mötte Nina utanför Levinsky's, och jag var förvarnad om vädret. Tittade in på Aftonbladet.se och läste om snöstormen som skulle dra in över Stockholm vid lunchtid. Perfekt! På med snyggaste mössan som mormor stickat och de grymma lovickavantarna som mamma stickat till mig i födelsedagspresent och snöra kängorna! Ready, steady, go!

Var på strålande humör och det var en trevlig lunch. Orkade dock inte äta upp mer än halva min nachostallrik. Konstigt. Vi hade lite tid över åt att leta efter nyårskläder till Nina och strosade runt i boutiquer och garvade åt vilket fruktansvärt hemskt mode det var. På H&M hittade hon dock två skjortor som var helnice! En grön och en lila! Utan krusidueller eller paljetter! Det finns faktiskt! Unbelievable! :)

På vägen från gallerian och hem höll jag på att gå in i en gubbe för att min sikt var 1m framåt! Hann bara byta kläder innan det var dags för badminton! Mohaaa! Ägde Sigge! Fast han var mycket bättre i första matchen men sen så! Lyckades dock förlora ett försprång från 13-4 till 15-13 men ändå! Jag vann till slut. 2-1 till mig. Wee!

Jag är glad! Fick lite huvudvärk men det är lugnt! Imorrn kommer grabsen! Nice värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback