Whisky och ölmässa

..var det i helgen och helgen innan dess. Min gamla polare Magnus från Göteborg kom upp och bodde hos mig lördag-tisdag och övertalade mig att gå på Whisky och ölmässan i lördags. Eller rättare sagt det var Nina som övertalade mig. :) Så vi tre och Axel stack dit och testade olika öl och whiskysorter, bland annat 31 årig Auchentoshan! Riktigt fint! :)

På söndagen började jag känna att en förkylning var nalkande och på måndagen bröt det ut. Så nu snörvlar jag, hostar, nyser och mår inte alls så underbart. Och jag som ville börja träna.. :(

Aja, ikväll ska Nina och jag laga en god middag, kanske dela en flaska vin och dricka whisky samt se på film. Bara för att Axel smittade ner oss i lördags när vi testade varandras öl. Boo. =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback