Lång tid har gått och mycket har hänt

Well, det är lite synd att det tog slut mellan Roy och mig, men sån't är livet. Han är en fin pojke och jag tror inte vi kommer ha några problem med att fortsätta vara vänner. Testet kommer i helgen när vi ska hitta på något tillsammans. Det blir nog bra..

Annars, jag var på Gotland i helgen på en gigantisk fest med hundratals studenter. På lördagen när jag slog upp ögonen kände jag lycka. Jag var lycklig! Fri från alla bekymmer, bredvid mig hade jag min bästa vän Nina som också blev glad och vi kunde inte sluta skratta! Vilken härlig känsla. Skönt.. Och roligt hade vi! Sprang på Marcus, min gamla festarkompis från Halmstad där. Jättekul att träffa snyggingen igen! Senare stoppade en kille mig och sa att han kände igen mig. Jag sa att han nog inbillade sig men när jag höll på att gå sa han: Kungsbacka, och det fick mig att stanna.. Efter en halvtimmes snackande kom vi fram till varifrån vi "kände" varandra. Kingston! För fem år sedan delade vi replokal. Mitt band EviLivE spelade efter Thorin/Moonlight Agony på söndagar och vi blev ganska goda vänner. Det här var en av de tidiga killarna i bandet. Jätteroligt! :)

Gotland är fint.. Nu har vi underbart väder och lunchen är den bästa tiden på dygnet. När grabsen och jag köper mat i gallerian och tar med oss och sätter oss på en gräsmatta och njuter av solen och sällskapet. Jag älskar våra luncher. Jag älskar mina grabs! Dom är helt underbara.

Jag mår bra.. Och jag njuter av livet!

Men, jag längtar ner till sommarstugan.. Massor.. Nästa helg blir det Gröna lund med alla vännerna. *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback