Äntligen!

9 timmars sömn! Åhh vad skönt det är att få vakna utvilad! Har typ glömt hur det var. *njuter*
Idag börjar jag skolan 13 för att ha ett möte om kursen Serveradministration där jag och Linus är kursnämnder. Jag tror jag ska banka ner lite på den för att den är alldeles för tung. 9 labbar som är jättetunga och som dessutom har blivit tilldelad för lite tid. 4 timmar per labb räcker knappast. Och dessutom bara en person att redovisa för per labb. Det gjorde att jag var tvungen att göra om labb 2 i Active Directory trots att jag var klar. Men vi delade burkar med en annan kurs så när jag hade tid att redovisa var burken formaterad. Och för att göra om labb 2 i AD så var man tvungen att göra labb 1 i AD först. Skitkul kan jag lova.

Men nu har jag bara en labb att redovisa kvar och den är klar. Känns skönt som fan! Finally! 6 poäng! Giev!

Sen ska vi skriva rapporter hela dagen och avsluta projektet vi håller på med. Sen, sen är det sommarlov! Börjar med att festa med grabsen och fira att det är över på Anchor på torsdag och sen är det Q-LAN fredag - söndag. Ska medverka för första gången och spela Heroes! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback