Härliga dagar

Ja nu kan man verkligen inte klaga på livet. Bättre än dom här dagarna kan det väl knappast bli. I söndags hade Nina och jag en helt fantastisk eftermiddag på Djurgården. Vi satt på en fleecefilt och åt rökta (!!!) räkor, baguette och limeaioli samt drack rödvin. Efteråt hade vi vindruvor och chilipringles som snacks. Det var tokmysigt. Sen när det började bli lite kyligt efter några timmar gick vi till Hötorget för att se på bio. Tyvärr gick det inget vi ville se så vi såg en dålig skräckfilm. :)

Igår var Nina och jag på Sonata Arctica konsert. Jag hade väl inga förväntningar överhuvudtaget. Det är ett finskt powermetalband som spelar bra musik, men det är ju inte ett av mina favoriter. Men vi blev alla glatt överraskade! Bandet hade helt otrolig publikkontakt och de spelade hur bra musik som helst. Verkligen lyckat. Vi var där med en kille som Nina snackat med på Internet samt två av hennes arbetskamrater. Jättetrevligt! Efter konserten drog Nina, Janne och jag vidare till Anchor. Det var verkligen en lyckad kväll.

Imorgon åker jag till västkusten. Ser fram emot att träffa familjen och njuta av havsluften i Vilshärad. Det ska bli roligt. Ser framemot morsans fisk också. Mums!

Men det här med rökta räkor var en riktig hit faktiskt. Vi var lite skeptiska men det var helt galet gott! Har aldrig sett det förut. :)

Och inte nog med det, jag klarade tentan i protokoll i datanät!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback