Joooooooooooooooon!!!!!

Jag har en flitig läsare av bloggen. Han heter Jon, bor i tjotaheiti med sin söta flickvän. Svenska flickor duger inte åt honom, utan han var tvungen att direktimportera från Asien, vilket jag absolut förstår. Fast jag skulle mer förstå om han flyttade till Asien istället, hade varit mycket klokare. ;) I övrigt är han en snäll filur, med skön humor och en jävel på att laga mat! Tillsammans med Magnus så är dom de bästa kockarna i mitt liv! Han är ganska datanördig (som de flesta av mina polare i Stockholm), extremt smal (lägg på dig några hundra kilo så man slipper få ångest när man ser dig =D ) och gillar att dricka Grappa (måste vara den enda i världshistorien. Jo just det, han kommer från de norra delarna av vårt avlånga land, och det är nog därför han inte vill flytta till Asien. I januari träffades vi i Bangkok och drack towers och åt massa god mat med några thailändskor. Very nice indeed! Men han svek mig först i november när vi egentligen skulle träffas och åkte inte iväg som han lovat, utan när jag låg i min överslaf på tåget från Surat thani och sakta åkte in mot BKK så skrev han att flygplatsen var stängd och han inte kommit iväg. Så fick man vara i krisstaden Bangkok utan Jon. Jahopp! Okej, jag förlåter väl honom för den saken då. Det kanske inte var hans fel. Helt och hålllet... ;) Hemma hos Jon i hans radhus finns det en massa spritsorter som han vill att man ska veta vad det är. Det vet man inte om man inte gillar sprit. Men han har whisky och det gillar jag! Hans grillfester brukar alltid vara väldigt trevliga också! Det finns en badplats nära Jon, och på vägen dit kan man stuka foten. Det gör ont. Dessutom badar han inte själv utan föredrar att flirta med söta thailändskor på en berghäll medan alla andra på festen badar. Nu säger alla hej till Jon. Hej Jooooooon!!!!

Kommentarer
Postat av: Jon

Haha, underbart! :) Fast det var ju mest en slump att det blev en tjej från Asien! ;)

Postat av: Aggro

Alltså, jag läste din blogg först efteråt att du skulle bada.. Lustigt... ;)



Slump? Det finns ingen slump här i världen!

2009-03-04 @ 23:09:02
Postat av: Jon

Klart det finns! Eller tror du att allt är förutbestämt?

2009-03-05 @ 08:59:56
URL: http://www.jonsblogg.se/
Postat av: Aggro

Sån't kan man ju inte diskutera när man är nykter!!

2009-03-05 @ 11:48:35
Postat av: Jon

Hahaha, var det en pik?

2009-03-05 @ 12:15:20
URL: http://www.jonsblogg.se/
Postat av: Hanna

Nu ska Jon bada för thailändskan har bra inflytande på honom!

2009-03-05 @ 12:49:46
Postat av: Aggro

Indeedio!!! ;)

2009-03-05 @ 13:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback