HÅBEKÅ!!!!!

Tjalalalalala!!! HBK!!! Tjalalalalala! HBK!!! Tjalalala! HBK!!!! Tjalalalalalala!

Vi krossade Djurgårn med 3-0 på Örjans Vall ikväll, Helsingborg krossade Gnaget med 3-0 på Råsunda och Bajen lyckades bara spela 2-2 mot GAIS!

Stockholm gråter, min pojkvän pratar inte med mig, men jag är såååå lycklig!!

Dessutom fick jag telefonsamtal från Måns, som jag inte hört av på sex år.. Mjo, tror att min student var senast vi sågs. Ruggigt roligt, synd att jag inte kunde träffa honom dock.. Jobbet fick prioriteras.

Berättade för min arbetsgivare att jag kommer sluta, fick mina utbildningsbevis från mitt förra bolag och hade en spännande eftermiddag med C i Bromma, en tjuv och två små minderårig pojkar som stoppade leksaker i fickorna. Alla fick sig rejäla tankeställare..

Trots att jag är skittrött efter att ha varit uppe sedan tjugo över fem imorse så var det en superbra dag! När jag väl fick lämna jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jon

Vilken tur att man inte är engagerad i fotboll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback