05.45 på T-centralen

Clara hasar upp från perrongen ut mot plattan. (Det blev en whisky för mycket igår under whiskyprovningen hemma hos Nina, och på tok för sent. Men det är ju vår, så vem bryr sig om för lite sömn?) Clara känner sig både sunkig, ful och trött. 

En skäggig kille som såg ut att bara hänga på T-centralen börjar gå bredvid mig och säger något, som jag ber honom upprepa då jag lyssnar på Insomnium i min älskade iPod Touch (han heter Muddy förresten, min iPod).

Randomkille upprepar: "Vi kanske kan fika någon dag? Eller du kanske har en kille?"
Clara (fattar att hon hört rätt genom iPoden i alla fall): Ehm, jo jag har en pojkvän."
Randomkille: "Då kanske det är kört för mig i alla fall?"
Clara: "Ehh, jaaa..."
Randomkille: "Men om min kompis har fest, kanske jag kan ringa dig?"
Clara: "Njae, jag tror inte det..."
Randomkille: "Nähä, men du har snyggt hår! Hej då!"
Clara: "Hej då!"

Det här är ju andra "raggningsförsöket" den här veckan! Är det mina hårklämmor som väcker randomkillarna till liv? *konfunderad*

Ikväll kommer Thomas äntligen hem!


Kommentarer
Postat av: Matte aka Sparky

Det är det där härliga leendet , killarna bara flockas!! :)

lilla söta clara :)

2008-05-08 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback