Ikväll är det fest!

Och det ska bli så galet roligt! Att festa med dom där grabbarna är SoulCrushers är bland det roligaste som finns! Lika roligt som att partaja med Ninja and my gang!

Sjätte tunnan är ju mitt favoritställe också, ska bli ännu roligare.

PARTY!!

Förresten så hade jag en rolig dröm inatt. Eller rolig och rolig. Men udda! Jag drömde att Ninja och jag hamnade i fängelse i Israel. Och brottet vi hade begått var nått litet skitbrott! Men dörren var öppen så efter ett tag lyckades vi rymma! Så nu vet jag det! Om jag hamnar i fängelse på min resa så kommer jag komma ut därifrån! :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: zorkii

hallo du ditt lilla slan :) har man då hittat din lilla blogg. Får lägga till dig på min då

zorksblogg.blogspot.com

2008-03-20 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback