Nu hägrar VM 2010 i Sydafrika!

Ja då var EM 2008 slut. Spanien vann mot Tyskland ikväll med 1-0. Tyskarna hade en kvart med fantastiskt bra spel i andra halvlek, men det räckte inte tyvärr. Torres i spanska laget är verkligen helt galen! Vilken energiknippe! Impressive! Jag saknade lite av Podolskis spel i finalen. Han kan ju mer än sådär! Och varför plocka in Gomez? Han är ju ett skämt! Bort!

Jag höll på Tyskland såklart. Sitter i sedan VM 2002 tror jag att det var!



Jag cyklade till Nina i eftermiddags för att planera resan. Det lutar åt avfärd i början av oktober. Stockholm - Helsinki med färja. Tåg från Helsinki till Moskva. Transsibiriska från Moskva - Ulan Bator (stiga av i två dagar) - Beijing. Sen Hongkong, Vietnam, Kambodja, Thailand, Indien. Eventuellt lite Malaysia och Laos också. Men det var vad Nina vill hinna med på sex veckor. Vart jag och brorsan tar vägen efter det är oklart! Jag hoppas på att spendera en längre tid i Indien, besöka Indonesien igen, Malaysia, Singapore (Leo är ju där) och Japan. Tiden går fort nu. Juni är redan borta. Vart tar dagarna vägen?

Kommentarer
Postat av: Jon

Jag hejade på Spanien jag - dom spelade mycket roligare fotboll!

2008-06-30 @ 15:40:25
Postat av: Aggro

Ja det gjorde dom.. Och dom såg inte lika läskiga ut som farbror Ballack! ;)



Men jag håller ändå på Tyskland!

2008-06-30 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback