Jag flyttar! Jag lovar!

Igår kväll var jag på Limerick's pub på Tegnérgatan för att titta på matchen mellan Ryssland och Sverige i EM 2008. Jag hade sällskap av mina underbara tjejkompisar Nina och Sanna och vi stod där på den irländska puben med varsin öl i handen och fotboll på tv! Det kan ju inte bli mycket bättre än så kan man ju tycka, men tji fick jag! Sverige förlorade matchen med 2-0. Och Ryssland förtjänade verkligen att vinna för Sverige spelade skitdåligt! Pinsamt!

Hade dock en väldigt trevlig kväll trots bedrövelsen. Vi sällskapade med en britt och en belgare, testade whisky och blev bjudna på öl och hade allmänt galet roligt! Dock blev det sent, och jag som redan var galet trött, frågade Nina om jag fick sova på hennes soffa, och det nekade hon inte till. Så idag har vi bara chillat ihop! Precis som förr i tiden! Pirates of the Carribean, Hot Shots, Nemi, Cheezeballz, 2 liter mjölk, kycklingspett och västerbottenpaj.

Till vårt förtret så röstades även FRA-laget igenom! Så nu får man passa sig för vilka sidor man surfar på, vad man skriver i mejlen, vad man säger i telefonen och vad man skriver på sin blogg. Men jag måste bara säga det:

SKANDAL!

Jag vill flytta. Sverige suger getpung! Man får ju skämmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback