Youtube och elgitarr!

Ikväll har jag plockat fram elgitarren för första gången sedan jag la ner mitt gitarrspelande, dvs när jag slutade spela i mitt band EviLivE. Det var ett kärt återseende! Då jag knappt kommer ihåg mina gamla låtar, eller den fina låten som Peter komponerade till mig för många år sedan, utan mest bara minns de vanligaste ackorden, så använde jag YouTube och svenska låtarkiv med ackord till hjälp. Så satt jag och spelade till! Jätteroligt! Det gör ont i mina fingrar! Jag har spelat Snickerboa, Teenager of Love, The Winner Takes It All, En del av mitt hjärta och massa andra låtar! Och medan man surfar runt på YouTube så kan man finna sådana här roliga framträdanden som jag tycker är underbart:

Se
Hammerfall och Roger Pontare spela ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback