Nu får det vara nog!

Nu tänker jag inte vara med om mer skit! På en vecka, med en dag emellan varje skitgrej, så har jag råkat ut för dels förlora min pojkvän, dels bli våldtagen när jag mår som sämst, och dels snubbla på en rot när jag skulle springa och bada så att jag måste gå på kryckor.

Problem nummer två gjorde att problem nummer ett försvann. Jag har kvar Thomas, han är en av mina absolut bästa vänner och jag älskar honom innerligt mycket! Det är inte mycket som kommer förändras där, så varför vara ledsen?

Problem nummer två är däremot ett mycket värre problem. Känns som skit. Kan nog vara bra med professionell hjälp. Min chef sa åt mig att gå hem från jobbet i fredags, när jag berättade hur jag mådde och vad jag varit med om. Han gav mig ett nummer till SöS också och jag hade tänkt gå dit på måndag.

Men problem nummer tre dök upp då. Jag har spenderat hela söndagen ensam på SöS för att komma fram till att min fot bara är stukad och inte bruten! Jaaa! Äntligen något positivt!

Men jag kan ju säga att dagarna emellan har varit okej. Mina vänner och kollegor har ställt upp något helt otroligt. Blir rörd! Har umgåtts väldigt mycket med Nina. Hon har tagit hand om mig helt otroligt bra! Du är bäst, vännen! Den bästa som någonsin har funnits!

Sen var det ju väldigt trevligt hos Jon igår! God middag (ätproblemen, blev mycket mindre!), trevligt sällskap, härlig simtur och skönt att komma på lite andra tankar.

Nej, nu vänder det. Nu kommer det bara att bli bättre. Jag känner det på mig!

Kommentarer
Postat av: Jon

Det tror jag också att det gör! :)

2008-07-13 @ 21:36:51
Postat av: Aggro

Det måste det!! Annars blir jag galen!

2008-07-13 @ 21:51:33
Postat av: Jon

Du vet att det alltid går att komma till Kårsta och dricka whisky! :D

2008-07-13 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback