Gayclub

Det är ett intressant fenomen som jag nog ska skriva om medan jag är onykter. Vi börjar från början. JAG ÄR ENSAM! Detta beklagade jag mig inför min underbara kollega Per redan 13:20 idag. Han sa att vi kunde ta några öl ikväll tillsammans. Jag påpekade att han och Magda skulle upp klocikan fem för att öppna upp NK, men detta hindrade inte min underbara kollega! <3

Anders och jag stängde NK strax efter 21.00 och gick till Herschenkeller och träffade på våra kollegor Johan och Per! Vi bestämde öl och mat på uteservering och hade allmänt trevligt! Sen kom min underbara kollega och vän, Maria! Först drog Anders, för att hinna med tåget, sen kom inte Magda för att hon var för full, sen gick Per för att han skulle öppna med Magda klockan 6 imorgon. Efter det var det bara Maria, Johan och Marias vänner kvar. Dessa skulle till en gayklubb vid Slussen. Då Johan och jag hade cykel, cyklade vi i förväg. Trevligt. Jag känner ju knappt honom.

Sen lämnade Johan och Maria, och hennes två väninnor och jag drog till Q. Det var verkligen tokintressant. Dock kände jag mig verkligen tokstraight då ingen la märke till mig (tur väl). ;) Jättetrevlig kväll var det! Och se cyklade jag hem! Här är det tomt och dött!

Kommentarer
Postat av: Matte

Gayclub det är ju som hittat :>

aggro testar nya gränser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback