Vad hände?

Igår natt sov jag mellan 21-05 som en stock, och ändå var jag skittrött på jobbet och däckade när jag kom hem. Inatt sov jag från 24-05 och var hyfsat pigg på jobbet! Det var skoj att jobba idag! Senast jag gillade att jobba morgon var när snickarna borrade hål i en sprinklerledning precis utanför där jag satt så det bara sprutade upp vatten och vällde ut över hela golvet! Jag menar, då kan man ju inget annat än stormtrivas på jobbet kl 7!? Men idag var det ingen vattenläcka, men det var kul ändå. Fick mycket gjort också! Har aldrig hänt tidigare. ;)

Med andra ord: Sov mindre, bli piggare.

Sen var det träning med min gamla n0llepolare! Lika trevligt som vanligt och precis som i måndags så körde vi slut oss totalt! Var som att man ville krypa hem. :) Skoj skoj! Och i den här veckan så har vi satt ribban! Efter varje gympass bjuder vi varandra på milkshake i Gallis! Mums! Man måste ju få belöning!

Nu ska jag laga schnitsel med Broder Tuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback