Sol vind och vatten

Det är en låt av Ted Gärdestad som beskriver hur den här dagen är.

Sol - klarblå himmel och värmande solstrålar
Vind - en svag bris håller nere värmen något
Vatten - finns i årstaviken där jag sprang för en timme sedan.

Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag ut i solen igen och läsa mer om Mma Ramotswe och hennes J.L.B Matekoni i boken The full Cupboard of Life.

Efter övervägande med Nina så har vi bestämt oss för att vänta med Gotland till i sommar. Eftersom att jag behöver koppla av på min lediga vecka, så kommer jag att åka ner till sommarstugan i nästa vecka. Ska bli tokskönt. Bara promenera på stranden, njuta av havsvindarna och känna doften av rutten tång.

Jag älskar Vilshärad! Det är den mest magiska platsen på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback