Mer sol betyder mindre sömn...

...vilket i längden leder till en trött aggro! Men vad tusan, sova kan man göra när man är gammal!

Jag har helt ärligt haft en helt fantastisk helg! Fredagen var väl inte såå dunder, men det kunde varit värre! Jag kunde jobbat kväll med ett stolpskott istället för min trevliga nya kollega som jag lärt upp. :) Vi kom från NK vid 23-tiden och då åkte jag direkt för att träffa min pojkvän. Redan då var jag jättetrött så det blev bara att slagga fram till klockan åtta när T tyckte att vi skulle gå upp för att solen sken. Mjo jag höll väl med! Men på något sätt var vi sega i  alla fall och kom inte iväg på en fisketur förrän vid fyra på eftermiddagen. Så här mysigt hade vi i alla fall när vi väl kom iväg:

image26

På kvällen hängde Slide med hem till T för att äta tyska korvar och dricka öl. Ringde även dit min bästa vän som dök förbi. Tokmysigt!

Söndagen spenderade jag i skogen med personalfest på Äventyrsbanan! Tyvärr var jag jättetrött vilket gjorde mig på lite sämre humör än vanligt. Men det var trevligt ändå att spela brännboll, grilla, bada badtunnor och nu ska ni få höra vad vi mer gjorde!

Vi badade i Sandasjön! 20 april 2008 - Clara tar sitt första dopp!

Det var iskallt kan jag meddela! Brrr! Den som kallar mig för badkruka igen kommer få tillbaka det hårt! =P

Eftersom att jag skulle upp och jobba klockan sex på måndagen gick jag hem tidigt. Men det var nog lika bra det.

Idag när jag kom hem från jobbet (trött igen, jaaaa :)) så gick jag ut och la mig på gräsmattan och sov i en timme. Jag gillar våren, även om jag inte får sova ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback