En morgon i april

Det är ju så här vårmorgnar ska vara! Vaknade upp bredvid min älskling, och att vakna med honom är det bästa just nu. Sen tog vi tunnelbanan mot stan tillsammans vid nio-tiden, han åkte till jobbet och jag till farfar. Satte på en tvättmaskin och såg hur solen började tränga fram genom molnen! Excellent! Nu ska här tränas bort min träningsvärk i axlarna efter mastodontpasset på gymmet igår! 

Första löpningen i år utan mössa och vantar! Det är vår! Halsduk hade jag dock, för halsen känns inte riktigt hundra. Dumt att chansa. Men det var faktiskt härligt att springa! Jag har så mycket att tänka på!

  • Min landsflykt till Asien i höst
  • Min pojkväns flytt till London, kanske redan i juni (!!!)
  • Att jag faktiskt blivit hopplöst förälskad i honom
Det är sådana saker som inte riktigt går ihop. Vad är det med mig och pojkar i London från första början!?

Livet har sin gilla gång. Det finns inget som stoppar min backpackingtripp till Asien hur som helst! Och det finns inte en chans att jag skulle tillåta min bf att inte flytta till London heller. Saker och ting måste göras. Annars kan man ångra sig resten av livet. Och det vill man inte.

Pratade med lite vänner på TeamSpeak i måndags kväll och en av grabbarna berättade om när han bokat upp sig på att hänga med Ostindiefararen Götheborg. Han hade bokat upp sig på alla sträckor och hade kontaktar. Sen träffade han en tjej som senare inte ville att han skulle åka när det väl kom till kritan. Så han stannade hemma. Nu står han där utan tjej och utan erfarenheter från Ostindiefararen Götheborg och ångrar sig djupt.

Det blir nog bra till slut. Är det menat att det ska bli vi två, så kommer detta inte komma emellan. Annars så.. ja...
Kan ju påpeka att jag inte blev klokare av att springa. Det hjälpte inte den här gången, men kanske nästa gång. Då kanske jag kommer på något klokt och får en uppenbarelse. :)



En helt annan sak, jag har upptäckt att jag har en hel vecka ledigt på schemat från 28 april till och med 4 maj! Inte illa! Då kommer bara frågan, vad ska jag hitta på?
  • Åka till Bergen och hälsa på Kajsa och hennes hund Madicken
  • Åka till Vilshärad och gå strandpromenader och njuta av livet i min ensamhet
  • Vara kvar i Stockholm, valborgsfirande med KTH, jobba på Äventyrsbanan
  • Resa till någon storstad med min bästa vän
  • Åka till USA med min pojkvän (haha okej, inget riktigt alternativ)
Så många alternativ! Och jag har ingen aning om vad jag ska välja!



Nu vill jag bara passa på att önska er alla en monsterbra dunderdag!

Kommentarer
Postat av: Sajkoh

Jag bara undrar vad för sorts teknik du har för att sätta på en tvättmaskin..... :S

Postat av: Anonym

Nu ska jag inte avslöja mina specialtekniker här! =P

2008-04-22 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback