Det är bra att ha det bra

Att bara tänka på den underbara helgen som precis varit, gör mig jätteglad! Det började helt suveränt med att jobba på Äventyrsbanan för första gången i år och det var naturligtvis roligt som vanligt, även om gruppen var lite ansträngande. Sen direkt hem och laga mat med brorsan. Och stressa iväg till Bishop's Arms på Bellmansgatan för att möta upp med SoulCrushers-killarna. Lyckades även på med bästa vännen dit med SMS:et: "Vill du vara snyggast i världen med mig ikväll?" Gjorde dunder! ;)

Kvällen var jättetrevlig, men någon trance blev det dessvärre inte. Men kul hade vi! Och efterfest hos T som slutade med att han och N slocknade på mattan medan jag somnade på fel ledd i T's säng! Hahahaha! Var himla skoj när vi vaknade till liv vid klockan sju och undrade vad som hänt! :D

En annan SoulCrushersgrabb som inte var med i fredags ringde T i lördags och ville träffas för att fotografera. Dagen till ära var det suveränt vårväder! Sol, ganska varmt och härligt! Efter en salladslunch på en parkbänk vid Slussen bestämde vi oss för att köpa Spaten och sätta oss ner på bryggan vid Gamla stan och njuta av trevligt sällskap, god öl och en solig vårdag. Sedan dök M's tjej upp, samt två SoulCrushersmänniskor till och min bästa vän. Flera timmar satt vi där och njöt. Kvällen avslutades med hemmagjord pizza och vin hos min bästa vän tittandes på den gamla filmen Gula Divisionen. Länge leve tunnan!

På vägen hem hittade jag en lekplats som jag helt makalöst rolig som jag släpade med T runt på. Leka är roligt! Det sista vi gjorde var att ligga i en jättegunga och titta på stjärnorna. Riktigt tokmysigt var det! Sen traskade vi över Västerbron hem till honom och jag mindes med fasa från Stockholm Marathon 2003 när jag och pappa sprang över Västerbron två gånger ackompanjerade till tysk umpa umpa-musik av galna musiker med lederhosen. *mardröm*

Idag har mest varit lugnt och chill. Nu måste jag sova för att orka med öppningsveckan. *suck*

Kommentarer
Postat av: Jon

Låter som en toppenhelg!

Postat av: Aggro

En av de bästa :)

2008-04-07 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback