En lång vecka

Ryggontet försvann spårlöst efter en vecka. Poff sa det så var ryggen bra! Härligt!

När den här 12.5 timmars dagen är slut har jag jobbat 59 timmar i den här veckan. Min enda lediga dag var i onsdags. Men på något sätt så lyckades det bli söndag och i nästa vecka jobbar jag bara tre dagar! Åhh vad skönt! Att få sova ut. Har börjat tidigt fyra dagar i rad nu. Är så trött att jag knappt vet vad som är upp och vad som är ner.

I torsdags fyllde jag 23 år. Vilken meningslös ålder. Jobbade 6-14, åkte hem och sov nån kvart, Emelie kom på besök sen gick Nina och jag på restaurang och åt skaldjurspasta. Efter det gick vi till puben och tittade på Phözfilmer och drack några få öl i glada vänners lag. Åkte hem vid elvatiden. Fick upplevelser i present av Micke. Får välja mellan 20 aktiviteter. Ska bli jätteroligt!

Upp tidigt igen på fredagen. 13,5 timmars jobb igår, 12,,5 timmar idag. Och jag är helt slutkörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback