Full fart framåt i alla fall emellanåt

Jag vet inte vad som känns konstigt med livet just nu. För det mesta går allting jättefort! Tiden bara rinner iväg och man känner att man inte hänger med. Men så kommer det dagar när livet har lagt i bromsen och allt går såååå långsamt. Vad gör man?

Ingen aning.

Var jättetrött när jag kom till jobbet i fredags eftermiddag. Kanske för att jag jobbat morgon i tre dagar, börjat gymma (skaffat gymkort, yay) och sen tagit några öl med kompisarna på puben. Men mest var jag nog slut för att allting varit så hektiskt. Fredagen på jobbet var helt vansinnigt långsam. Aldrig varit med om något liknande. Men sen åkte jag och träffade min kollega på en krog vid Slussen. Sen kom även mitt ex och en kompis till honom förbi. När kollegan och hennes vänner drog vidare åkte vi iväg också. Grabbarna till Stureplan och jag till nästa kompis och hans kollegor vid Odenplan. Sen blev vi trötta och åkte hem. Så jag hann med tre kompisgäng och tre öl på en kväll. Fläng, fläng. Men trevligt. :)

I lördags var det shoppingtur i Kista Galleria. Köpte CD-skivor för första gången på flera år! Green Day och Moonlight Agony! De senaste delade jag replokal med för många år sedan i Kungsbacka med mitt band EviLivE! Jättekul att se att de kommit så långt! Köpte även Djungelboken på DVD! Finally! Min favorit av Disney's filmer!

Idag vaknade jag med sprängande huvudvärk och vrålont i halsen. Toppen! Och jag som tänkte spana in SATS gym i Sundbyberg. Tji fick jag. Nina mådde också bäver. En del för att hon är sjuk och en del för att hon höll på att drunkna igår. I alla fall så hade jag bjudit hem fem av mina pojkar på pizza, film och festplanering och det ville jag ju inte ställa in. Var faktiskt väldigt trevligt med sällskap! Tror nog att det finns bra hopp om Halloweenmaskerad 2007!

Nu har jag fyra sena kvällar på jobbet. 21.30 på måndag, 24 på tisdag, 23.15 på onsdag och 01 på torsdag. Och jag mår rutten bäver. Har definitivt inte råd att vara sjuk! Det här suger ju stenhårt! Vill inte! Måste hålla ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback