Uniformerad väktare

Idag har jag fått en massa saker från G4S, nämligen följande:
  • Väktarlegitimation (tillfälligt)
  • Kavaj (civiluniform)
  • Jacka (basuniform)
  • 2 par byxor (civil och bas)
  • 2 slipsar
  • 2 bälten (civil och bas)
  • Basker
  • 4 skjortor
  • Tröja
  • Batonghållare
  • Pins med G4S logo
  • Två hållare till för att fästa i bältet
Nu är jag fit for fight! Hoppas jag inte behöver använda baskern! Ser hemskt ut! Dock ingick inte skor, så jag behöver köpa kängor för 1500kr. Buhuu! Förstår inte hur dom resonerar. Om de utbildar mig, ger mig lön under utbildningen och ger mig en hel papperskasse med uniformsprylar, varför kan dom då inte också ge mig skor?

Efteråt åkte jag till Enskede för luncha med farfar. Mums! Vi åt på en annan restaurang idag, Röda Kvarnen. Jag åt så jag nästan sprack. Sen hjälptes vi åt med att sätta ihop hans hammock. Oh yeah!

Nu vill dom att jag ska jobba imorrn 18-20.30. Kul.. Nej!! Men om inte Nina har planerat något måste jag nästan göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback