Det känns konstigt, men häftigt!

Jag har bott ensam i två år, i min lilla studentlya i Kista. Och jag har trivts alldeles utmärkt. Lägenheten var liten, men jag tycker att jag inredde den toppenmysigt, med alla afrikanska souvenirer på väggarna och i bokhyllan. Och nu, om tre dagar flyttar jag in hos min bästa vän Ninja i Sumpan.

Det blir ju inte riktigt samma sak som att bo själv. Tack och lov är det inte med en pojkvän, utan världens roligaste tjej. Det underlättar ju det mesta. Vissa saker kommer att bli toppen! Som dagen efter fester, när vi kan bakishasa tillsammans ner till pizzerian och till videobutiken. Och att faktiskt ha sällskap kommer vara charmigt.

Men saker som den där ensamheten som jag älskar, och friheten att spela hur hög musik som helst, eller sitta och snacka skit med grabbarna på teamspeak/ventrilo sena nätter kommer ju att dras in.

Fast ändå tror jag att det stora hela kommer bli toppen!

Flyttar och har flyttfest på fredag! Kewl kewl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback