När man inte trodde att det kan gå mer fel.

Det är lite kämpigt att heta Clara för tillfället. Inget går min väg. Studerar inte, så inget studielån. Har inget jobb, så ingen lön. = inga pengar, få låna av päronen.

SKITKUUUUL! Inte.

Sökte fem jobb igår och har fått avslag på det sämsta än så länge. Four to go.

Dessutom har jag gjort bort mig och förmodligen tappat bort en person jag bryr mig väldigt mycket om. Märkte jag så här efteråt. En person som var så lik mig i tankesättet.

Och igår kväll fick jag reda på att mormor är döende. Så nu är jag i den där sitsen igen att jag sitter långt borta från min döende släkting och bara väntar på ett telefonsamtal. JAG VILL INTE VARA MED MER! Det här är inte kul.

Inte heller vill jag bryta ner mig som mitt ex, så jag måste komma på nått bra fort nu som inte kostar pengar och som livar upp mig. Vad är det?

Måste ut och springa och bli av med lite aggressioner och förhoppningsvis få en endorfinkick som hjälper mig. Men det är snö ute så jag kommer säkert trilla och bryta benet. För när man inte tror att mer kan gå fel, så gör det det.

Aye! Positiva tankar var det ju!

År 2007 började suveränt bra med en lyckad resa till Sydafrika med familjen och farfar. Vi får hoppas att det här bara är en svacka.

Idag ska jag lyfta vikter tills armarna går av. Ge mig styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback