Rekordvecka!

Till att börja med: Jag har äntligen blivit av med mina onda vinterdepression! Trivs verkligen inte med att vara nere. Känner mig bara tråkig och som en börda på folk. Men nu är det uppåt igen!

Men jag håller på och sliter ut mig. Den här veckan jobbar jag extremt många timmar. Slår mitt förra rekord som låg på 55 timmar tror jag. Den här veckan ligger på 65,5 arbetstimmar. Dubbla pass i måndags, extrapass igår på min lediga dag. Sen min vanliga jobbhelg. Jag är slut redan nu! Har dessutom en förkylning dragandes som inte gör det hela bättre. Började må bättre i onsdags när jag var ledig.

Igår jobbade jag som väktare i Sergelgången (väldigt nära NK). Det var lite annorlunda mot mina vanlig arbetsuppgifter. Och så fick jag min första låsning. Men min förkylning blev inte bättre av det. Så nu är man tillbaka igen där man började. Min morgonhelgkollega är sjuk sedan en tid tillbaka och hur ska jag klara mig utan honom hela helgen? Jag som börjat vänja mig vid våra morgnar. Men det är ju viktigare att han blir frisk. Men ändå! :)

Om en vecka åker jag till London och hälsar på Chris och hans vänner (vilka är mina World of Warcraft-vänner också). Det ser jag verkligen fram emot! Wee!! Nä om man ska sova lite och vila upp sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback