En weekend i London

Det var en riktigt mysig weekend i London. Chris mötte upp mig på Heathrow i fredags eftermiddag och sen hade vi en mindre charmig 2 timmars biltur genom hela London, men lite sightseeing är ju aldrig fel. :)

Planen var från början att vi skulle gå på iMax och titta på 3D-bio på fredagskvällen men dessvärre var det fullbokat. Istället blev det en soft kväll med härliga klassiska filmer.

Lördagen spenderade vi tillsammans med World of Warcraft-vännerna Nick, Sam och Mark samt Chris vänner Gary och Allison. Var riktigt trevligt! Kul att träffa nytt folk!

Söndagen var ännu slappare än fredagen. Var precis vad jag behövde. Bara mysa med pojkvännen och ha det bra. Undrar när vi ses nästa gång. Vi sa att vi skulle tänka ut något efter julen. Verkar smart! Åka till sommarstugan och vila upp mig är precis vad jag behöver. Är så fruktansvärt trött i huvudet och behöver vila upp mig totalt.

Fyra dagar kvar! Nedräkning pågår! Hehe! Och så julklappar på det! Gaah! Jag orkar bara inte! Får fixa i Halmstad, för nu handlar det om att överleva varje dag här. Utan att falla ihop i en pöl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback