Ta emot men inte ge igen

Riii jag gillar inte att se döda människor! Ändå kunde jag inte låta bli att se bilderna från Jeltsins begravning.



Man börjar få lite koll på vad det är man ska göra som väktare nu. Man får betalt för att få massa skit slängt i nyllet på en och du får inte göra något alls tillbaka. Låter ju, ehh, fair?

I min värld är Väktare något positivt. När dom är närvarande så känner jag mig trygg. Jag tycker att deras närvaro är fantastiskt bra och allt sådant. Men vad man får lära sig nu är att det är mycket oftare människor är otrevliga mot en, än tvärtom. Känns lite trist.

Vi har inga mer rättigheter än någon annan. Skillnaden är att vi vet vad vi har för rättigheter och det vet inte en vanlig Svensson.

Imorrn ska vi slå på varandra med batonger en hel dag. Ska bli roligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback