Tillsammans igen ;-o

Det har ju varit på gång ett tag nu. Men iaf, i torsdags kom varken Roy eller jag med på en Blackwing Lair raid och besvikelsen var ganska stor. Hade sett fram emot att testa på den instansen. Jag föreslog att Roy och jag skulle gå på bio och sen åka hem till honom. Det gjorde vi. Da Vinci-koden blev det. Helt reko film måste jag säga, inte lika bra som X-men III dock.

Well anyways, jag kom inte därifrån förrän på fredagseftermiddagen då jag skulle servera på en avslutningfest. Allt gick bra och det blev en lyckad fest. Efter sittningen fick Nina och jag börja festa. Nice! Så vi drog igång med en flaska skumpa, dansade runt en del och hade allmänt kul. Roy och jag hade sagt att han skulle sova hos mig efter festen och så blev det. Någon gång på eftermiddagen på lördagen bestämde vi oss för att bli tillsammans igen. Sweet!! Fick honom att stanna en natt till och allting känns grymt bra för tillfället. Förutom att jag har en tenta i Industriell Ekonomi imorrn som jag måste klara, men är megatrist att plugga till samt att jag inte kan någonting. SKIIIIT! Well..

Ska redovisa sista labbarna imorrn i Serveradministration också. Förhoppningsvis får vi reda på tentaresultatet också. Hoppas det gick bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback