2 tentor på 1 dag

Det var igår det. Började med en tenta i Serveradministration i Lokala nätverk. Som det känns nu så grejade jag den tentan. Sen var det några timmars ledighet innan nästa tenta. Omtenta i Unix grundkurs, final exam. I söndags gjorde jag 11 kapiteltest för att få tenta. Satt från 11.00-20.00 och konstant pluggade Cisco. Det blir man knäpp av. Glad ändå att det bara var ett test jag failade så kom jag dit och då är ciscos sida nere. En halvtimme fick vi sitta och se dumma ut innan vi fick sätta igång. Sen tog testet ca en halvtimme, 76,2%, 50% var gränsen. Skönt. Inte för att jag var orolig, men ändå. Skönt att få ett så bra resultat. :)

Vid sju var jag klar och nöjd. Devvypevvy och Flygis var kvar i skolan och jag snackade med Nina på ICQ, vilket gjorde att kvällen avslutades med caps. Vi ringde in Fokusera och Bulten också och jösses vad roligt vi hade!

Idag har vi inte fått gjort någonting. Men vi gick på bio och såg X-men III. Grymmaste! Jättebra film! Älskar alla de tre filmerna om mutanterna.

Snart ska jag in i en ny 40 manna instans i WoW, Ahn'Qiray!! Wee! Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback