Jag hade fel..

Vintern var inte alls på väg att ge vika. Det senaste jag hörde var att det skulle vara kallt i minst två veckor till. Det kom ju mer snö! :( Giev vår! Nu!

Idag hade jag Final Exam på CCNA 3, bara en vecka efter jag hade Final Exam på CCNA 2. Snabbt tempo på universitetet. Kuggade på mitt första försök. Fick bara 46,5% och 50% var godkänt. Crap! Men fick göra om det direkt och fick 86%. Godkänd. Skönt. Efter lunch labbade jag klart min sista lab i den kursen och såg till att jag blev godkänd på de andra labbarna åxå. De poängen avklarade. Bara tentan kvar som tydligen ska vara ganska lätt. Nice! Kommer ta mina första poäng! Wehoo!

Ikväll är det powerbox och torsdagspub. Man börjar med att käka mat, sen går man till gymmet som liger på andra sidan byggnaden och slår på Leo i 60 min sen kommer man tillbaka till sina vänner och firar med öl. Om man orkar. Ledig imorrn! Så vansinnigt skönt!

Den människan som jag hade svårt för när jag började plugga på KTH är numera en av mina bästa vänner. Idag ställde han upp och höll mig sällskap på min extralab i två timmar. Hur många andra skulle göra en sån sak? Massa credits, Linus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback