Ont i axeln

Igår var jag ute med grabsen och Nina, Charlotte och Marre på Anchor för att fira sommarlovet. Det var verkligen nice, god öl, bra stämning och sina bästa vänner och sin pojkvän. Men sen precis innan vi skulle gå så fick jag jätteont i min axel. Så fort jag lyfte axeln så när jag skulle kramas gjorde det asont.

Inte så kul. När jag kom hem lyckades jag få ont konstant som vägrade släppa. Låg i soffan och kved. Det blev lite bättre när Roy kom med panodil till mig. Imorse kände jag samma smärta när jag lyfte axeln i vissa lägen och sen för någon timme sen lyckades jag få den där konstanta smärtan igen. Vette sjutton vad det är men ont gör det. Och nu ska jag på LAN hela helgen. Får se hur det går. Well..

Kommentarer
Postat av: Farfar

Är du säker på att du inte halkat på en isfläck och fått axeln ur led? Själv gjorde jag så i Kristinehamn och är inte bra ännu. Ska vi bilda en föreningen med namnet "Axelmakterna"?
Farfar

2006-07-04 @ 16:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback