Slackerhelg

Det var verkligen inte dumt att bara slappa hemma hos Roy hela helgen. Började väldigt fint på fredagskvällen av att jag var alldeles övertrött och hamnade i en sådan där rolig fnitterattack och kunde inte sluta. :)

Lördagen ägnade vi åt World of Warcraft. Vi bytte gubbar så att han fick spela min warrior och tanka i DM north medan jag försökte mig hålla mig undan med hans lilla mage och AoE:a stället! Jätteroligt! Vi dog en hel massa gånger, flera gånger var det mitt fel för att jag är så van vid att stå längst fram och slåss. Det går inte så bra när man har hälften så mycket hitpoints och en bråkdel av samma armor än vad jag är van vid. Splasch! Men skoj var det. :)

I söndags var vi mest sega och gjorde egentligen ingenting vettigt. Nu har vi lärt oss att sova i alla fall. Äntligen! Det behövs verkligen. Tar visst tid att ta igen sömn efter den där veckan efter nyår.

Igårkväll spelade jag med min alt-warrior med mina grabs! Jätteroligt! Bäst var vi! :D Kul att Sigge börjat spela igen. *glad*

Vi lyckades rekrytera en ny gympolare, Axel. Så vi ska mjuka upp lite lugnt med vårt armmarodörpass om en timme. Muhahaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback