Pojkvän till aggro!

Oj oj! Snabbt gick det. Hängde knappt med i svängarna. Gick omkring och grubblade i två dagar efter vad som hänt mellan Roy och mig på nyårsafton. Fick ett telefonsamtal på måndagen där han frågade hur det skulle bli mellan oss. Han sa att han ville ha ett förhållande. Jag blev helt paff och sa nej tillsvidare.

Två dagar gick och jag visste verkligen inte vad jag skulle göra. På något sätt så kan jag lyckas med att avskärma känslor. Allt för att jag inte ska bli sårad. Men så lyckades jag ta bort avskärmningen och bad honom komma över. Det slutade nu med att vi knappt sovit på två dygn och berättat allt möjligt för varandra. Känner mig ganska lurad för han har hållit en sån glad fasad i de 1½ åren jag har känt honom, men egentligen varit så ledsen. Han sa till mig att han inte varit så här lycklig på 4½ år. Oj!

Jag är glad! Han är en charmknutte deluxe. En sådan människa som alla tycker om. Och han är min. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback