Woah!

I den här veckan frodas träningsvärken. Det började i måndags med att vi gymmade alla fem! Då bestämde vi oss för att skapa ett nytt eget pass. Det slutade med tre benövningar, två bröst och och rodd (rygg). Tufft! Jätteroligt! Men lite dumt att grabsen valde in bröstmarodören. Vi går runt med gigantisk träningsvärk i bröstmusklerna. Inte nog med det så igår var Leo, Freuta och jag på ett Core express pass. Magträning i en halvtimme. AJ!!

Idag var det ordinarie gym med armträning. Phew! Det gick asbra! Speciellt på brösthävet där man skulle lyfta upp sig själv mot en stång.. Tufft! Leo och jag signade upp oss på ett Powerbox pass imorrn kväll mitt under torsdagspuben.. Wohooo! Och sen ordinarie gym på fredag. På lördag ska vi vila men på söndag blir det badminton och eventuellt PowerYoga.. Haha!

Jag blev verkligen glad efter en ganska misslyckad lab imorse.. Ville mest ligga kvar i sängen och krama på Roy. Men icke.. Upp och hoppa och labba. Blää. Fick det inte riktigt att funka.. Bävermakadamm och grishjärtan åxå! Men men.. Imorrn är det lab igen. Måste plugga Cisco för att få labba. Och sen är det Molten core raid klockan 20! Tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback