Ååhhhh

Jag har de allra bästa vännerna man kan tänka sig. När jag kommer in på en rast till puben och ser mina grabs sitta och spela DOTA så skiner jag upp. Alltid lika kul att se dom. Och så fort jag kommer med en idé så är dom på. Bangar aldrig en fest.

Men sen kommer det dagar när allt verkar skita sig. Detta har egentligen inte alls med mina grabs å göra utan andra vänner som har fuckat till det rejält. I den här veckan har det varit mycket så. Igår fick jag trösta en vän som var olyckligt kär i en tjej som hånglade med min andra vän. Han hade slagit sin hand blodig och grät hejdlöst. På alla hjärtans dag vet jag inte riktigt vad som hände, för det var långt efter jag gått. Men när en vän går hem med en annan vän som är tillsammans med en annan vän. Då är det faktiskt dåligt.

Igår var en jobbig pub på det stora hela. Störde mig på tjejer i puben och Charlotte och jag satt och spelade Brickshooter på MacKenzie. Att skjuta brickor  och dricka läsk var vad vi kände för. Sen spelade jag World of Warcraft med Leo! Då blev det bättre. Och därefter RISK som jag vann på 30 minuter. Efter det kom Roy och det var precis vad jag behövde efter de här senaste dagarna. Någon att krama på lite innan han åkte hem.

Nu ska jag labba med Bulten innan det är fest ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback