Mera fester

Våren är en bra tid. Det känns som att folket är på väg ur sitt ide. Nu är det full fart på oss och vi har jätteroligt! I torsdags var det torsdagspub som vanligt och det var världens drag på hela gänget! Spelade SOAB med 16 olika konstiga regler, capsade och flummade runt allmänt! Sen när jag skulle gå hem så hände något konstigt. Eller tja, när jag väl ringt till Roy och frågat honom hur han såg på saken, så kändes det inte så konstigt, mest bara dumt. I alla fall, när jag skulle gå hem så fick jag en puss av min kära vän Charlottes pojkvän, mitt på munnen. Jag blev jätteförvånad. Till saken hör den att min pojkvän pussar Charlotte på munnen, vilket jag inte alls tycker är konstigt.. Men Roy trodde att Calle helt enkelt blivit sotis på att Charlotte fick pussar av min pojkvän så att han pussade mig på munnen. Konstigt tänkt, men ändå!

När jag tänkte efter igen så tycker jag att det är konstigt att jag reagerar så starkt när jag själv råkar ut för det som min pojkvän gör, men absolut inte tvärtom. :) Jag är inte riktigt den svartsjuka typen. Och det är jag glad över! Om jag ska bli svartsjuk så behöver jag en grymt bra anledning och det är verkligen inte några pussar.

Well, det var det konstiga med torsdagen. Det kom en fredag också och jag var på jättebra humör. Så bra humör att jag handlade mat innan frukosten. Kanske för att jag inte hade någon frukost men ändå! :) Sen mötte jag Nina och vi gick hem till henne, åt korv och mos och spelade Backpacker 3, ett resespel som man åker runt hela världen och svarar på frågor. Mycket bra spel som vi även spelade i måndags.

Sen drog vi till en av Roys bästa vänner på fest. Erik fyllde 26. Tydligen så brukar hälften av folket banga när han har fester och det här var inget annorlunda. Men mina grabs, Leo, Flyg och Devvy var där, samt Roy, Nina och jag! Så vi drog igång festen när vi kom! :) Spelade SOAB igen och den värsta regeln var när alla var tvungna att prata danska! :D Festen höll på till 6 på morgonen och vi åkte tunnelbana hem. Sen låg Roy och jag och sov till halv fem på eftermiddagen. Det är lagom! :D

Kul fester det senaste. Och nästa helg är det Valborg! Uhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback