Vintermode

Jag tycker vintern är rätt mysig. När jag gick utanför dörren idag och fick solen i ögonen och snön glittrade på marken, då blev jag rätt lycklig! Gick iväg för att handla och mötte David på vägen. Har inte sett honom på jättelänge och jag blev verkligen jätteglad. Vi stod och snackade i kylan i 10 minuter eller så innan vi skildes åt. Glad skuttade jag vidare mot gallerian. Därinne blev jag ännu gladare. Varför? Jo.

Vintermodet är sjukt konstigt. Var 10:e tjej/kvinna från 7-35 år har pälsboots med små pluffsbollar på! Man ser verkligen på dom hur stolta dom är över sina boots. Tycker det är jätteroligt att se detta. Själv känner jag mig som en michelingubbe i min dunjacka och mössan nerdragen långt för att inte frysa.

Handlade massor med mysgrejjer till mig själv så som glögg, lussekatter och choklad! Ingen vinterdepp i sikte här inte! :)

Ska försöka lägga mig i tid idag för en gång skull. Tenta imorrn. Jätteläskig tenta där man får ha med sig boken. Kan gå precis hursomhelst. Sen är det tentapub. Mucho bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback