På väg att bli sjuk?

I torsdags hade vi capspub.. Roy och jag bestämde oss innan för att göra vårt bästa för att vi skulle möta varandra i finalen. Detta gick galant och efter att ha capsat ut den ena efter den andra så möttes vi i en 7 glas pc. Jag ledde men det slutade med att jag missade andra kapsylen på sista glaset så att Roy vann istället. Men det var jätteroligt och det är ju inte helt fel att komma tvåa! :)

Sen fortsatte vi att köra PC och det är ju allmänt känt att man byter baciller med varandra i PC, vilket kan vara grunden till att jag mår som jag gör idag. Igår, fredag, på kvällen när jag kommit in till Molten Core och skulle raida började jag känna mig riktigt dålig. Kände mig febrig. Men det gick över efter några timmar. Tack och lov för det.

Men i förmiddags när jag fick SMS av Nina som frågade om jag ville hänga med till IKEA, så kände jag mig jätterisig i halsen. Det är inte alls bra. :( Får ställa in badmintonen imorgon. Blää.. Jag vill ju spela!

Nina och jag köpte lampor idag! Jättehäftiga! Har det tokmysigt nu i min lägenhet med adventsljusstake, moonberry, en sprötlampa och en spöklampa. :)

Ska nog isolera mig med te och glögg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback