Julfest och WoW

I fredags var det julfest i skolan och det var helt vansinnigt roligt. Nina kom hem till mig efter jobbet och vi spanade i resebroshyrer och drack grolsch innan vi gick till puben. Det visar sig att vi kom nästan sist och satte oss ner vid ett bord med grabs som vi inte kände. Till Ninas förtret började dom fråga mig om hur det går för mitt WoW-spelande. :) Ack ack, att folk inte lär sig.

SIttningen var ganska livlig men Nina och jag fick tyst på folket när vi spexade faktiskt, genom att sjunge Punsch-bröstsången och sen Hata ciderlåten. Det blev populärt! :)

Vid nio var sittningen över och vi började festa på allvar. Världens drag var det! :) En riktigt lyckad fest om jag får säga det själv. Fast jag råkade hamna mitt i ett bråk mellan en tjej som jag inte känner särskilt väl och en kille jag aldrig träffat förut och det slutade med att tjejen fick följa med mig hem. Hon behövde nån som tog hand om henne och det gjorde jag. Stackars tjej. Hon var tydligen gladare på kvällen sen hörde jag, så vem vet, det kanske löste sig?

---

Det var i fredags det. Resten av helgen har jag ägnat åt att spela World of Warcraft. Fick vara med om något historiskt! En Ewing Oil-raid till UBRS! Det var bara vi från guildet och vår danska vän Dawnie från Silent Night som raidade! Hur kul som helst och ingen wipe! Var ensam warrior igen. Ensam att se till att hålla aggro.. Mmm men det gick bra. Som vanligt. Tycker själv att jag blivit mycket duktigare som tank den sista tiden. Kanske är det en del så för att Roggy faktiskt har spelat sin rogue och låtit mig tanka i instanser den senaste tiden. Riktigt schysst av honom. :)

Eftersom jag själv fick hjälp med Onyxiaprequest så hjälpte jag till när Grim, Tugg å Dawnie ville ha min hjälp igår natt. Vi hade verkligen jätteroligt hela natten! Det var vi och Facemeltor och jag känner ju inte dom IRL utan bara genom spelet sen i april. Fick reda på att Mort hette Andreas och hade 12 blommor hemma, att Olle och Sara bodde i en lägenhet bara 10kvm större än min och lite om hur de träffades genom Mud en gång i tiden. Blev lite mer personligt. Det var så kul att jag inte gick å la mig förrän närmare sex i morse. Så kan det gå.

---

Nu ska jag pynta Moonberry, min palm! Får se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback