Här kommer alla festerna på en och samma gång

Det är helt galet vad många fester jag har blivit bjuden till. Känns verkligen jätteroligt! :) Så skoj att så många vill ha med mig på sina fester. Jag måste vara jätterolig! :)

Ikväll ringde Patrik och undrade om jag var i Kungsbacka. Har inte hört av honom på jag vet inte hur länge! Så vi snackade lite och han funderade på att åka upp och hälsa på! Wee! Mer fina pojkar till mig! :D

Ser verkligen fram emot Ove och Martins besök! Det kommer bli ett helkul nyår, det är jag säker på. :)



Apropå något helt annat, så ballade jag ur totalt när jag spelade nyss. Körde instans med vännerna och jag tankade allt klockrent så att Devvy skrek åt mig att sluta för att det blev för svårt för Malar att heala mig. :) Å vad nöjd jag var! Dessutom droppade min defense breastplate! Oh la la! Jag har sådan fruktansvärd tur i World of Warcraft. Ska dessutom få material till en grym DPS-hjälm från en warrior i guildet som defspeccade sig. Kan det bli bättre? Jag som tycker det är så tråkigt att farma arcane crystals. :)

Jag har det bra. Ännu roligare nu när vi sitter på ventrilo och snackar så vi slipper skriva. Voice över nätet, ftw. Att vi inte skaffat ventserver tidigare förstår inte jag. Mycket roligare att snacka skit än skriva skit. :)

Nu ska jag sova. Imorrn blir det gym, städa, handla och möta grabsen vid tåget.
Gott nytt år, btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback